Drugi pišu

Koliko se dobro želimo osećati i izgledati?

Većina zdravstvenih industrija će nam reći da je stvaranje jakih nutricionističkih temelja vitalno za naše zdravlje. U stvari, načnici i lekari sada prepoznaju potrebu dodavanja vitamina u dnevni nutricionistički program. Dva naučnika sa Harvard Medical School preporučuju da sve odrasle osobe uzimaju dnevno vitaminske dopune bazirano na dva činioca – prepoznavanju činjenice da ljudi ne uzimaju dovoljno vitamina u svojoj ishrani u skoro četrdesetogodišnjem kliničkom istraživanju koje pokazuje da vitaminska dopuna u ishrani ima važnu ulogu u dugoročnom dobrom zdravlju. Drugi važni faktor kojim se ovi temelji moraju poboljšati su balansirana ishrana, redovno vežbanje i dopuna ne samo idealnom količinom vitamina, već i moćnim antioksidansima i mineralima.

Zašto je tako važno stvoriti jake nutricionističke temelje?

Svaki dan 63 milijardi ćelija u našem telu je bombardovano sa nestabilnim molekulima koji se zovu slobodni radikali. I to iz vazduha koji udišemo, hrane koju jedemo i vode koju pijemo. Slobodni radikali mogu oštetiti naše ćelije i ubrzati proces starenja. Što bolje štitimo ćelije, one postaju zdravije a mi se osjećamo mlađim!

** Journal of the American Medical Association, June 2002.

 

 

Sve više američkih kompanija nudi povlastice zaposlenima koji održavaju zdravlje

Dijabetes, ispitivanje nivoa šećera u krviNeki poslodavci u SAD nude svojim zaposlenima finansijske inicijative da ostanu zdravi, nastojeći tako da smanje troškove za zdravstvenu zaštitu i povećaju produktivnost. Prošle godine, cene zdravstvene zaštite u Americi porasle su za dvostruku stopu inflacije pa mnogi kažu da bi finansijske inicijative mogle da pomognu u motivisanju Amerikanaca da poboljšaju svoje zdravlje.

 

Opširnije... [Sve više američkih kompanija nudi povlastice zaposlenima koji održavaju zdravlje]
 

Aditivi i hiperaktivnost dece

Veštačke boje su prisutne u velikom broju prehrambenih proizvodaEvropska unija ispitaće rezultate jednog britanskog istraživanja prema kojem postoji jaka veza između nekih dodataka hrani i dečijeg ponašanja.

Naučni pri univerzitetu u Sauthemptonu su utvrdila da hiperaktivnost dece vidno skoči kada konzumiraju neke aditive hrane u poređenju s decom kojoj nisu dati isti sastojci.

Opširnije... [Aditivi i hiperaktivnost dece]
 
«PočetakPrethodna123SledećaKraj»

Strana 3 od 3